e-račun

Usluga e-račun povećava sigurnost Vaših podataka. Aktivacijom ove usluge mjesečni računi dostavljat će Vam se isključivo u elektronskom obliku te ćete ih moći jednostavno pregledati na računalu.

 

Elektronički račun je dokument potpuno istovjetan papirnom, a uz njega je moguće priložiti različite dokumente (elektroničke ili skenirane) poput popratnih dopisa, priloga, obrazaca, ugovora i ostalih dokumenata koji se prilažu računu kada se šalje u papirnatom obliku.

 

Elektronički račun sadrži sve potrebne elemente koje račun treba imati te u sebi sadrži važne podatke za obračun PDV-a sukladno Zakonu o PDV-u u RH. Standardiziran je i strukturirani oblik računa u elektroničkom obliku koji sadrži sve obvezne stavke propisane važećom regulativom.E-računi uvijek stižu na vrijeme i ne mogu im pristupiti neovlaštene osobe, omogućuju jednostavniji, brži i isplativiji način poslovanja te dodatno, ovakvom razmjenom podataka, čuvamo naš okoliš. Dovoljan je podatak od preko 200 000 zadovoljnih korisnika koji već koriste uslugu zahvaljujući Hrvatskom Telekomu.

 

Za odabir usluge e-račun za kućanstva trebate se registrirati preko predviđene stranice HT portala Svi računi. Na portalu su Vam mogućnosti zaprimanja računa objašnjene i pružene na izbor.
Uvođenjem ovog servisa, Komunalac se uskladio s normama i preporukama EU.

 

Za odabir usluge e-račun za poslovne subjekte potrebno se registrirati preko predviđene stranice FINA e-račun ili Pantheon e-račun.

 

Sustav e-poslovanja unutar poduzeća u potpunosti će biti integriran skorašnjim uvođenjem elektroničke dokumentacije. Cilj tog sustava je zaprimati, obrađivati i slati dokumentaciju u elektroničkom obliku čime će se modernizirati i ubrzati poslovni procesi te nastaviti raditi na očuvanju okoliša.

Anketa o zadovoljstvu korisnika uslugama

Kontinuirano radimo na poboljšanju kvalitete naših usluga te Vas u tu svrhu pozivamo da ispunite anketu koja će nam služiti za poboljšanje istih. Vaše mišljenje nam je bitno, stoga vas kao korisnika naših usluga molimo da prilikom ispunjavanja ankete navedete Vaše prijedloge i mišljenja o kvaliteti rada i usluga našeg poduzeća u 2017. godini.

Molimo vas da ispunite anketu putem ove poveznice:

Korisnici usluga u kategoriji kućanstva

Anketni upitnik o zadovoljstvu građana

Korisnici usluga u kategoriji poslovnog subjekta (obrti, poduzetnici i trgovačka društva)

Anketni upitnik o zadovoljstvu poslovnih subjekta

Kalendar događanja
01/2018
PUSČPSN
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
JAVNI NATJEČAJ

Temeljem Odluke Uprave broj: 2614/17. od 21. 02. 2017. godine Gradsko komunalno poduzeće Komunalac d.o.o. objavljuje:

JAVNI NATJEČAJ za predlaganje programa i projekata od interesa za opće dobro koje provode udruge i druge neprofitne organizacije za 2017. godinu

POSLOVNI SUBJEKTI

- FINA e-Račun
- Pantheon e-Račun

 
KUĆANSTVO

- Svi računi web portal
- ePošta