Indoor oglašavanje

Indoor oglašavanje omogućuje informiranje potrošača o postojanju proizvoda, jačanje prednosti koje proizvod može imati, podsjećanje kupca na proizvod ili uslugu te sve njegove vrijednosti kako bi se zadržavalo njihovo povjerenje.

• Banneri – 400×200 cm
• Window mash (Folija na staklenoj površini) – 85×85 cm
• Naljepnica sa reklamnom porukom – 79×17 cm
• Klik-klak okviri –B2

 

TRAJANJE KAMPANJE
Minimalno razdoblje zakupa je 1 mjesec.

LOKACIJE POSTAVE
Lista lokacija se izrađuje na upit.

Kalendar događanja
06/2017
PUSČPSN
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
JAVNI NATJEČAJ

Temeljem Odluke Uprave broj: 2614/17. od 21. 02. 2017. godine Gradsko komunalno poduzeće Komunalac d.o.o. objavljuje:

JAVNI NATJEČAJ za predlaganje programa i projekata od interesa za opće dobro koje provode udruge i druge neprofitne organizacije za 2017. godinu