Indoor oglašavanje

Indoor oglašavanje omogućuje informiranje potrošača o postojanju proizvoda, jačanje prednosti koje proizvod može imati, podsjećanje kupca na proizvod ili uslugu te sve njegove vrijednosti kako bi se zadržavalo njihovo povjerenje.

• Banneri – 400×200 cm
• Window mash (Folija na staklenoj površini) – 85×85 cm
• Naljepnica sa reklamnom porukom – 79×17 cm
• Klik-klak okviri –B2

 

TRAJANJE KAMPANJE
Minimalno razdoblje zakupa je 1 mjesec.

LOKACIJE POSTAVE
Lista lokacija se izrađuje na upit.

JAVNI NATJEČAJ

Na temelju članka 32. Zakona o udrugama “Narodne novine broj 74/14.) i članka 13. Pravilnika o financiranju programa i projekata od interesa za opće dobro koje provode udruge i druge neprofitne organizacije od 10. srpnja 2018. godine, Gradsko komunalno poduzeće Komunalac d.o.o. objavljuje:

JAVNI NATJEČAJ za predlaganje programa i projekata od interesa za opće dobro koje provode udruge i druge neprofitne organizacije za 2018. godinu