Vanjsko / Outdoor oglašavanje

Vanjsko oglašavanje je izvrstan način oglašavanja u današnjem svijetu, kada ljudi većinu vremena provode izvan kuće i žive brzim tempom. Samim tim što sve više vremena provode vani, manje su izloženi medijima kao što su TV, radio i tisak.

 

Oglašavanje u vanjskim medijima najbolje rezultate postiže kada se koristi:

• za lansiranje novog branda ili proizvoda
• podizanje ili zadržavanje postojeće svijesti o brandu
• pojačavanje efekta oglašavanja u drugim medijima, na način da se poruka komunicira kroz dulje razdoblje

 

GKP Komunalac d.o.o. je tvrtka koja će vam pružiti kvalitetnu uslugu vanjskog oglašavanja.
Sve naše plakatne površine se nalaze u gradu Koprivnica, na glavnim gradskim prometnicama te u centru grada Koprivnice. Drugim riječima, to su najfrekventnije i najzamjećenije pozicije u gradu.
Naš tim će vam osim izvrsnih lokacija pružiti i profesionalnu podršku, i omogućiti da stvarno budete prisutni na najbolji mogući način.

 

IMG_2444IMG_9583IMG_9578IMG_2466

 

BILLBOARD

Billboardi ili jumbo plakati se najčešće koriste za kampanje kojima se želi postići veća teritorijalna pokrivenost, veći broj ponavljanja i dulja prisutnost poruke.

TEHNIČKE KARAKTERISTIKE

Format: 500 x 250cm i 400 x 300 cm

TRAJANJE KAMPANJE

Najkraće razdoblje oglašavanja: 15 dana.
Početak oglašavanja: prema kalendaru oglasnih razdoblja.
Dva tjedna su idealan rok da se postigne maksimalna primjećenost plakata. Upravo iz ovog razloga oglašivačke kampanje na ovom mediju traju najčešće dva tjedna.

MONTAŽA / LIJEPLJENJE

Lijepljenje se dogovara prema kalendaru lijepljenja, lijepljenje se zaračunava 200,00 HRK + pdv po plakatu.

LOKACIJE POSTAVE

Billboardi su postavljeni na najboljim pozicijama uz glavne gradske prometnice.
Lista lokacija se izrađuje na upit.

 

CITY LIGHT

City light je medij urbanog oglašavanja. Postavljen je u pješačkim zonama, shopping centrima, u blizini ili na stanicama javnog prijevoza.

TEHNIČKE KARAKTERISTIKE

Dimenzije oglasnih površina: 118,5 x 175 cm

Osvjetljen je tako da omogućava 24-satnu vidljivost.

TRAJANJE KAMPANJE

Najkraće razdoblje oglašavanja: 30 dana.
Početak oglašavanja: prema kalendaru oglasnih razdoblja.

MONTAŽA

Montaža je uključena u cijenu zakupa.

LOKACIJE POSTAVE

Lista lokacija se izrađuje na upit

 

REKLAMNE PLOČE

Reklamne ploče su uvedene po uzoru na druge europske gradove, a trebao bi ponuditi rješenje za komuniciranje poruke kroz dulji rok, ali jeftinije od velikih formata oglašavanja.
U svojoj osnovnoj funkciji služi kao putokaz ili za označavanje trgovačkih centara i raznih drugih objekata. Najbolji efekt postiže tek kada se poruka pojavljuje u neprekinutom nizu od 3 ili više reklamnih ploča za redom. Obzirom na svoju veličinu i visinu na kojoj je postavljen, nije preporučljivo za poruke koje sadrže više riječi ili fotografija.
Reklamne ploče su postavljene na glavnim gradskim prometnicama u gradu Koprivnica.

TEHNIČKE KARAKTERISTIKE

dimenzije oglasnih površina 120 x 100 cm, obostrano.

TRAJANJE KAMPANJE

Minimalno razdoblje zakupa je 1 mjesec.


PRODUKCIJA

SUPRAprint full color digitalni tisak obostrano, otporno na vremenske uvjete, materijal limena tabla unutar metalnog držača na kojem se nalazi grb grada Koprivnice.

LOKACIJE POSTAVE
Lista lokacija se izrađuje na upit.

Kalendar događanja
05/2017
PUSČPSN
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
JAVNI NATJEČAJ

Temeljem Odluke Uprave broj: 2614/17. od 21. 02. 2017. godine Gradsko komunalno poduzeće Komunalac d.o.o. objavljuje:

JAVNI NATJEČAJ za predlaganje programa i projekata od interesa za opće dobro koje provode udruge i druge neprofitne organizacije za 2017. godinu