Uručeni certifikati u sklopu projekta “Certificirana seljačka tržnica“ poljoprivrednim proizvođačima

Gradska tržnica Koprivnica u suradnji sa Udrugom hrvatskih tržnica, Gradom Koprivnica i Poljoprivrednom savjetodavnom službom, već sedmu godinu za redom provodi projekt „Certificirane seljačke tržnice“. Prva dodjela provedena je 2013. godine kada je certifikat dobilo 26 poljoprivrednih proizvođača. Ove godine je 30 proizvođača steklo uvjete za dobivanje certifikata.

Dodjeli certifikata na Gradskoj tržnici prisustvovali su predsjednica Uprave Komunalca Nataša Tetec, članovi Uprave Goran Međurečan i Dubravka Horvat. U ime Grada Koprivnice nazočnima se obratio, a kasnije i podijelio certifikate koprivnički gradonačelnik Mišel Jakšić, uz kojeg je bila i zamjenica Melita Samoborec.

„ Izuzetno mi je drago da iz godine u godinu raste broj certificiranih proizvođača, te vam iz sveg srca zbog toga čestitam. Hvala i cjelokupnom timu Komunalca koji ulaže jako puno truda da popuni naš „Koprivnički plac“ bogatim sadržajima, a to naravno ne bi bilo moguće da nemamo vas, ljude zbog kojih naši građani vole doći ovdje i kupovati proizvode koji su došli sa naših polja i imaju izvornu kvalitetu i garanciju“, rekao je gradonačelnik Mišel Jakšić okupljenim certificiranim proizvođačima.

Ovim projektom OPG-i koji svoje proizvode prodaju na tržnici u Koprivnici dobivaju oznaku „Proizvodi hrvatskog seljaka“.

Navedeni projekt je 2006. godine započela Udruga hrvatskih tržnica u zajednici s Udrugom hrvatskih povrćara. Projektom se želi očuvati i poticati tradicionalni način proizvodnje, biološka raznolikost i kulturna baština ruralnog razvoja te plasman domaćih, kvalitetnih proizvoda direktno s polja na tržnicu do potrošača. Građanima Koprivnice je već dobro poznato da su certificirani poljoprivredni proizvođači i njihovi štandovi na Gradskoj tržnici posebno označeni – žutim majicama, zelenim pregačama i certifikatom.

Cilj tog projekta jest promovirati domaće proizvode, kupcima jamčiti podrijetlo proizvoda koje kupuju, a certificiranim proizvođačima olakšati plasman proizvoda i zaštiti ga od nelojalne konkurencije.